Snelle bezorging
Ruime keuze
Eenvoudig bestellen
Vak bloemist
Hoge klantwaardering
Bloemen
Bloemen
Boeketten
Boeket + cadeau
Rouwbloemen
Rozen
Seizoens bloemen
Cadeaus
Cadeaus
Moederdag
Fruitmanden
Gelegenheden
Gelegenheden
Duurzaam
MPS-A
Gezocht naar:
Misschien bedoelde je
Geen gerelateerde artikelen gevonden...
Je bent van plan om een boeket of cadeau online te bestellen! Geweldig idee!
We begrijpen dat hier natuurlijk meer bij komt kijken. Wij hebben de meest gestelde vragen alvast voor jou in kaart gebracht.
Het eerste beschikbare bezorgmoment wordt getoond tijdens het bestelproces.
Het is mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen tussen 8:00-18:00 uur of tussen 17:00-22:00 uur (maandag tot en met vrijdag). Indien de ontvanger niet thuis is, wordt uw bestelling altijd aangeboden bij de buren of omwonenden.
Bestelt u voor 11:30, dan is het mogelijk om dezelfde dag uw bestelling te leveren. Dit is mogelijk met een avondlevering. Een avondlevering vindt plaats tussen 17:00 - 22:00 uur op werkdagen van maandag tot en met vrijdag. Helaas zijn breekbare producten, zoals een vaas, niet geschikt voor deze bezorging. Een avondlevering is beschikbaar voor woningen, hotels en restaurants.
Bestelt u na 11:30, dan is het eerstvolgende bezorgmoment de volgende bezorgdag. De bezorgdagen zijn van maandag tot en met zaterdag.
Nadat wij uw bestelling verwerken en aanmelden bij onze vervoerder ontvangt u een track en trace link. Via deze link kunt u de status van uw bestelling volgen. In de meeste gevallen wordt uw bestelling uitgevoerd door BoeketCadeau, dan wordt uw bestelling bezorgd met een vervoerder. Zodra uw bestelling bezorgd is, is dit terug te zien in de track en trace.
Het is mogelijk dat uw bestelling wordt uitgevoerd via een plaatselijke bloemist. De bloemist dient de bezorging zelf te bevestigen. Het kan gebeuren dat de bestelling wel is bezorgd, maar dat de bloemist dit nog niet heeft bijgewerkt in de track en trace. U kunt ten alle tijden contact opnemen met de klantenservice over de status van uw bestelling. Wij doen dan navraag bij de betreffende bloemist of vervoerder.
In het geval dat u voor 11:30 uur besteld en kiest voor een levering op dezelfde dag, dan wordt uw bestelling geleverd via Trunkrs tussen 17.00-22.00. Wij hebben geen invloed op de verwachte levertijd bij Trunkrs. Na aflevering ontvangt u bericht.
Bestelt u voor 12:00 voor dezelfde dag maar is daglevering geen optie? U heeft dan gekozen voor een product dat alleen gemaakt wordt door BoeketCadeau.nl. Dit kan zijn een boeket alstroemeria's, fruitmand, bloementaart, knuffel of bloemen in combinatie een cadeau zoals wijn of chocolade. Dit zijn producten die ons netwerk van bloemisten niet in het assortiment hebben. Dit product wordt gemaakt door BoeketCadeau.nl en met een koerier bezorgd. De bezorging is mogelijk op de volgende dag. Op zaterdag is het helaas niet mogelijk om van een avondlevering gebruik te maken. Wilt u met een daglevering een cadeau laten bezorgen, kies dan alleen voor een boeket bloemen. Deze worden dan geleverd door een plaatselijke bloemist.
Bezorgen van onze bloemen en cadeaus is alleen mogelijk in Nederland (uitgezonderd de Waddeneilanden).
Indien de ontvanger niet thuis is, zal de bezorger de bestelling proberen aan te bieden bij buren of andere omwonenden. De geadresseerde krijgt een briefje in de brievenbus waar op staat aangegeven bij welk huisnummer de bestelling wel is geleverd. In het geval dat het niet lukt om de bestelling bij buren of omwonenden af te leveren, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag nogmaals aangeboden. Dit geldt voor zowel een daglevering als avondlevering. Bijvoorbeeld: Indien gekozen is voor bezorging op maandag tot en met donderdag en de eerste leverpoging mislukt, dan wordt op maandag- tot en met donderdag de zending de volgende werkdag aangeboden. Bestellingen waarbij de leverpoging op vrijdag mislukt, worden op maandag opnieuw aangeboden.
Kies een boeket die u graag wilt laten bezorgen. Op deze pagina kunt u een keuze maken voor de maat van het boeket, een vaas, en een kaartje. U kunt een kaartje kiezen en een tekst invullen. Voeg het boeket met het kaartje toe aan uw winkelwagen. U kunt vervolgens kiezen voor de optie ‘verder winkelen’. U kiest nog een boeket en kiest opnieuw een kaartje. Voeg deze ook toe aan uw winkelwagen. U kunt via deze weg meerdere producten met verschillende kaartjes kiezen en laten bezorgen naar één bezorgadres.
Het kan zijn dat er een foutje is gemaakt in het opgegeven e-mail adres en u daardoor geen bericht heeft ontvangen. U kunt een bericht sturen naar onze klantenservice. Dan passen wij het e-mail adres aan en sturen u alsnog een ontvangstbevestiging. Vermeld dan uw naam en de gegevens van de ontvanger van de bestelling.
Heeft u wel het juiste e-mail adres opgegeven? Controleer dan uw spam of ongeweste map in uw e-mail.
Kies het gewenste product en plaats deze in uw winkelwagen. Tijdens het bestellen kiest u bij de stap: bezorggegevens, type bezorgadres: 'Meerdere adressen'. Vul in om hoeveel adressen de bestelling gaat in de rechterkant van uw winkelwagen. U kunt vervolgens een excel bestand uploaden in de winkelwagen. Het is de bedoeling dat het aantal adressen van dit excel bestand overeenkomen met aantal adressen dat u heeft ingevuld in de winkelwagen. De bezorgkosten worden verrekend met het aantal adressen. U kunt de bestelling afronden. Op deze manier kunt u meerdere boeketten bestellen en laten bezorgen naar verschillende bezorgadressen.
Het is helaas niet mogelijk om telefonisch bloemen te bestellen. U kunt alleen een bestelling plaatsen via onze website of in onze winkel in Overveen.
Als uw bestelling nog niet door ons is verwerkt, dan kunt u zelf een aantal wijzigingen doen in uw bestelling. U kunt wijzigingen aanbrengen in de adresgegevens van u en de ontvanger, en de tekst van het kaartje. Dit is mogelijk op de ‘Bedankt voor uw bestelling!’ pagina, of in de bestelbevestiging in uw e-mail. Hier kunt u met behulp van de wijzigingsknop de gegevens wijzigen. Het is helaas niet mogelijk om zelf producten toe te voegen of te verwijderen na het plaatsen van uw bestelling. Neem voor andere wijzigingsverzoeken contact op met de klantenservice. Ons team zal u dan te woord staan.
Als uw bestelling bij de vervoerder is aangemeld, dan kunt u niet zelf de bezorgafspraak wijzigen. Neem contact op met de klantenservice. Het kan namelijk zijn dat uw bestelling al is gemaakt en in handen is van de vervoerder. De bestelling dient zo snel mogelijk bezorg te worden, omdat het om een versproduct gaat.
Als uw bestelling nog niet door ons verwerkt is, is het mogelijk deze te annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Maak een keuze uit het rouwstuk of rouwboeket. Kies de gewenste maat en maak een keuze voor een rouwkaart of rouwlint en voeg deze toe aan uw winkelwagen. Kies vervolgens ‘verder winkelen’. Maak een keuze voor het 2e rouwboeket of rouwstuk. Kies ook bij het 2e rouwboeket of rouwstuk voor een rouwkaart of rouwlint en voeg ook dit product toe aan de winkelwagen. Vul verder de gegevens in van de bezorggegevens, gewenste afleverdatum en uw eigen gegevens in en reken de bestelling af.
Indien gewenst kunt u een aantal voorbeeld teksten voor op een rouwlint bekijken.
Particulieren kunnen gebruik maken van achteraf betalen via Riverty (voorheen AfterPay). Bedrijven kunnen kopen op factuur indien de order een zakelijk karakter heeft. Let op de juiste tenaamstelling van de eigen bedrijfsgegevens. Op deze naam komt ook de factuur. De factuur wordt digitaal verzonden en kan naar een afwijkend e-mail adres worden gestuurd.
De orderbevestiging ontvangt u gelijk na de bestelling. De factuur ontvangt u op een later tijdstip, als de bestelling is afgeleverd.
U heeft een betaalverzoek ontvangen van Riverty. U dient dan met Riverty contact op te nemen over de termijn van de betaling.
Zakelijke facturen worden automatisch gestuurd naar het e-mail adres dat is opgegeven door de besteller bij het plaatsen van de order. Indien geen afwijkend e-mail adres is ingevuld voor de factuur, dan heeft de besteller ook de factuur ontvangen. U kunt een kopie factuur opvragen bij de klantenservice. Op de factuur staan de gegevens van de besteller.
Boeketcadeau is bereikbaar op de volgende uren:
Maandag t/m vrijdag
9:30 t/m 12:30 uur en 13:00 t/m 17:30 uur
Zaterdag
9:30 t/m 14:30 uur
Voor vragen, houd uw ordernummer bij de hand
Telefoonnummer: (0031) 023-5265909
Mail: info@boeketcadeau.nl
Berichten worden gelezen en behandeld tijdens openingstijden van de klantenservice
Telefoonnummer: 06-57295015