Een icoontje in de vorm van een bloem.

Snelle bezorging

  • - Kies uw bezorgdatum.
  • - Same day via bloemist (niet het hele assortiment).
  • - Levering 6 dagen per week.
Een icoontje in de vorm van een bloem.

Ruime keuze

  • - Combineer met een cadeau, samen bezorgd.
  • - Wijn, chocolade, fruit, knuffels, geboortegeschenken.
  • - Rouwarrangementen, sympathie boeketten.
  • - Altijd een passende oplossing.
Een icoontje in de vorm van een bloem.

Eenvoudig bestellen

  • - Geen inlog nodig.
  • - Geen betaalkosten.
  • - Bedrijven kosteloos op factuur.
Een icoontje in de vorm van een bloem.

Vak bloemist

  • - A-kwaliteit bloemen
  • - Gediplomeerde bloembinders
  • - Eigen bloembinderij
Een icoontje in de vorm van een bloem.

Hoge klantwaardering

  • - Gastenboek 9.3
  • - Google 9.0
  • - Trustpilot 9.0

Bloemen

Bloemen

Boeketten

Boeket + cadeau

Rouwbloemen

Rozen

Seizoens bloemen

Cadeaus

Cadeaus

Romantisch

Wijn en bubbels

Heliumballonnen

Moederdag

Fruitmanden

Gelegenheden

Duurzaam

MPS-A

Gezocht naar:

Misschien bedoelde je

Geen gerelateerde artikelen gevonden...

Meest gestelde vragen

Alle informatie overzichtelijk op een rij

Je bent van plan om een boeket of cadeau online te bestellen! Geweldig idee!
We begrijpen dat hier natuurlijk meer bij komt kijken. Wij hebben de meest gestelde vragen alvast voor jou in kaart gebracht.

 

Bezorgen

1. Wanneer kan mijn bestelling geleverd worden?

Het eerste beschikbare bezorgmoment wordt getoond tijdens het bestelproces. 

  • Het is mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen tussen 8:00-18:00 uur of tussen 17:00-22:00 uur (maandag tot en met vrijdag). Indien de ontvanger niet thuis is, wordt uw bestelling altijd aangeboden bij de buren of omwonenden. 

     

  • Bestelt u voor 11:30, dan is het mogelijk om dezelfde dag uw bestelling te leveren. Dit is mogelijk met een avondlevering. Een avondlevering vindt plaats tussen 17:00 - 22:00 uur op werkdagen van maandag tot en met vrijdag. Helaas zijn breekbare producten, zoals een vaas, niet geschikt voor deze bezorging. Een avondlevering is beschikbaar voor woningen, hotels en restaurants. 

 

  • Bestelt u na 11:30, dan is het eerstvolgende bezorgmoment de volgende bezorgdag. De bezorgdagen zijn van maandag tot en met zaterdag.

 

 

2. Wat is de bezorgstatus van mijn bestelling?

Nadat wij uw bestelling verwerken en aanmelden bij onze vervoerder ontvangt u een track en trace link. Via deze link kunt u de status van uw bestelling volgen. In de meeste gevallen wordt uw bestelling uitgevoerd door BoeketCadeau, dan wordt uw bestelling bezorgd met een vervoerder. Zodra uw bestelling bezorgd is, is dit terug te zien in de track en trace. 
Het is mogelijk dat uw bestelling wordt uitgevoerd via een plaatselijke bloemist. De bloemist dient de bezorging zelf te bevestigen. Het kan gebeuren dat de bestelling wel is bezorgd, maar dat de bloemist dit nog niet heeft bijgewerkt in de track en trace. U kunt ten alle tijden contact opnemen met de klantenservice over de status van uw bestelling. Wij doen dan navraag bij de betreffende bloemist of vervoerder.

3. Ik heb voor 11.30 uur besteld, wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

In het geval dat u voor 11:30 uur besteld en kiest voor een levering op dezelfde dag, dan wordt uw bestelling geleverd via Trunkrs tussen 17.00-22.00.  Wij hebben geen invloed op de verwachte levertijd bij Trunkrs. Na aflevering ontvangt u bericht.

4. Waarom kan ik op zaterdag voor 12:00 niet kiezen voor bezorging op dezelfde dag?

Bestelt u voor 12:00 voor dezelfde dag maar is daglevering geen optie? U heeft dan gekozen voor een product dat alleen gemaakt wordt door BoeketCadeau.nl. Dit kan zijn een boeket alstroemeria's, fruitmand, bloementaart, knuffel of bloemen in combinatie een cadeau zoals wijn of chocolade. Dit zijn producten die ons netwerk van bloemisten niet in het assortiment hebben. Dit product wordt gemaakt door BoeketCadeau.nl en met een koerier bezorgd. De bezorging is mogelijk op de volgende dag. Op zaterdag is het helaas niet mogelijk om van een avondlevering gebruik te maken. Wilt u met een daglevering een cadeau laten bezorgen, kies dan alleen voor een boeket bloemen. Deze worden dan geleverd door een plaatselijke bloemist. 

5. Is het mogelijk om in het buitenland bloemen te bezorgen?

Bezorgen van onze bloemen en cadeaus is alleen mogelijk in Nederland (uitgezonderd de Waddeneilanden).

6. Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

Indien de ontvanger niet thuis is, zal de bezorger de bestelling proberen aan te bieden bij buren of andere omwonenden. De geadresseerde krijgt een briefje in de brievenbus waar op staat aangegeven bij welk huisnummer de bestelling wel is geleverd. In het geval dat het niet lukt om de bestelling bij buren of omwonenden af te leveren, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag nogmaals aangeboden. Dit geldt voor zowel een daglevering als avondlevering. Bijvoorbeeld: Indien gekozen is voor bezorging op maandag tot en met donderdag en de eerste leverpoging mislukt, dan wordt op maandag- tot en met donderdag de zending de volgende werkdag aangeboden. Bestellingen waarbij de leverpoging op vrijdag mislukt, worden op maandag opnieuw aangeboden.

 

Bezorginformatie

Bestellen

1. Hoe bestel ik meerdere boeketten met verschillende kaartjes naar één bezorgadres?

Kies een boeket die u graag wilt laten bezorgen. Op deze pagina kunt u een keuze maken voor de maat van het boeket, een vaas, en een kaartje. U kunt een kaartje kiezen en een tekst invullen. Voeg het boeket met het kaartje toe aan uw winkelwagen. U kunt vervolgens kiezen voor de optie ‘verder winkelen’.  U kiest nog een boeket en kiest opnieuw een kaartje. Voeg deze ook toe aan uw winkelwagen. U kunt via deze weg meerdere producten met verschillende kaartjes kiezen en laten bezorgen naar één bezorgadres.

2. Waarom heb ik geen ontvangstbevestiging ontvangen, maar wel betaald?

Het kan zijn dat er een foutje is gemaakt in het opgegeven e-mail adres en u daardoor geen bericht heeft ontvangen. U kunt een bericht sturen naar onze klantenservice. Dan passen wij het e-mail adres aan en sturen u alsnog een ontvangstbevestiging. Vermeld dan uw naam en de gegevens van de ontvanger van de bestelling.

Heeft u wel het juiste e-mail adres opgegeven? Controleer dan uw spam of ongeweste map in uw e-mail.

3. Kan ik meerdere boeketten bestellen naar verschillende bezorgadressen?

Kies het gewenste product en plaats deze in uw winkelwagen. Tijdens het bestellen kiest u bij de stap: bezorggegevens, type bezorgadres: 'Meerdere adressen'.  Vul in om hoeveel adressen de bestelling gaat in de rechterkant van uw winkelwagen. U kunt vervolgens een excel bestand uploaden in de winkelwagen. Het is de bedoeling dat het aantal adressen van dit excel bestand overeenkomen met aantal adressen dat u heeft ingevuld in de winkelwagen. De bezorgkosten worden verrekend met het aantal adressen. U kunt de bestelling afronden. Op deze manier kunt u meerdere boeketten bestellen en laten bezorgen naar verschillende bezorgadressen. 

4. Kan ik telefonisch bloemen bestellen?

Het is helaas niet mogelijk om telefonisch bloemen te bestellen. U kunt alleen een bestelling plaatsen via onze website of in onze winkel in Overveen.

Wijzigen/annuleren

1. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als uw bestelling nog niet door ons is verwerkt, dan kunt u zelf een aantal wijzigingen doen in uw bestelling. U kunt wijzigingen aanbrengen in de adresgegevens van u en de ontvanger, en de tekst van het kaartje. Dit is mogelijk op de ‘Bedankt voor uw bestelling!’ pagina, of in de bestelbevestiging in uw e-mail. Hier kunt u met behulp van de wijzigingsknop de gegevens wijzigen.  Het is helaas niet mogelijk om zelf producten toe te voegen of te verwijderen na het plaatsen van uw bestelling. Neem voor andere wijzigingsverzoeken contact op met de klantenservice. Ons team zal u dan te woord staan.

2. Kan ik de bezorgafspraak bij de vervoerder wijzigen?

Als uw bestelling bij de vervoerder is aangemeld, dan kunt u niet zelf de bezorgafspraak wijzigen. Neem contact op met de klantenservice. Het kan namelijk zijn dat uw bestelling al is gemaakt en in handen is van de vervoerder. De bestelling dient zo snel mogelijk bezorg te worden, omdat het om een versproduct gaat.

 

3. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als uw bestelling nog niet door ons verwerkt is, is het mogelijk deze te annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

 

Alle garantie en klachten informatie

Rouwbloemen bestellen

1. Ik wil meerdere rouwstukken bestellen, met meerdere kaarten of linten, kan dat?

Maak een keuze uit het rouwstuk of rouwboeket. Kies de gewenste maat en maak een keuze voor een rouwkaart of rouwlint en voeg deze toe aan uw winkelwagen. Kies vervolgens ‘verder winkelen’. Maak een keuze voor het 2e rouwboeket of rouwstuk. Kies ook bij het 2e rouwboeket of rouwstuk voor een rouwkaart of rouwlint en voeg ook dit product toe aan de winkelwagen. Vul verder de gegevens in van de bezorggegevens,  gewenste afleverdatum en uw eigen gegevens in en reken de bestelling af.

 

 Indien gewenst kunt u een aantal voorbeeld teksten voor op een rouwlint bekijken.

 

2. Ik wil rouwbloemen bestellen, kan dat op tijd worden bezorgd, welke datum, afleverlocatie moet ik invullen?

  • Rouwbloemen worden bezorgd bij het adres waar de overledene ligt opgebaard. Dit kan een uitvaartcentrum, verzorgingstehuis of een huisadres zijn. Rouwbloemen worden bezorgd voorafgaand aan de condoleance/afscheidsdienst. Het is niet wenselijk om rouwbloemen langer dan 2 dagen voor de uitvaart te laten bezorgen in verband met de houdbaarheid. Vul bij de ontvanger de naam van de overledene in. Vul tevens de datum en tijd uitvaart/condoleance in. 
     
  • U kunt bij het bezorgmoment de daglevering tussen 8.00-18.00 laten staan. Wij leveren voor de aanvangstijd van de dienst zoals ingevuld bij datum/tijd uitvaart. Wij zorgen dat dan de bloemen tijdig worden bezorgd. 
     
  • Is de uitvaart voor 12.00 uur, bestel dan uiterlijk een werkdag voor de uitvaart voor 15.00 uur de bloemen. Bij latere bestelling kunnen wij niet altijd de tijdige levertijd garanderen.
     

 

Betalen/facturen

1. Kan ik op achteraf betalen of op rekening?

Particulieren kunnen gebruik maken van achteraf betalen via Riverty (voorheen AfterPay). Bedrijven kunnen kopen op factuur indien de order een zakelijk karakter heeft. Let op de juiste tenaamstelling van de eigen bedrijfsgegevens. Op deze naam komt ook de factuur. De factuur wordt digitaal verzonden en kan naar een afwijkend e-mail adres worden gestuurd.

2. Ik heb wel een orderbevestiging, maar geen factuur als zakelijke bestelling.

De orderbevestiging ontvangt u gelijk na de bestelling. De factuur ontvangt u op een later tijdstip, als de bestelling is afgeleverd.

3. Ik heb een aanmaning/betaalverzoek ontvangen maar kan even niet betalen

U heeft een betaalverzoek ontvangen van Riverty. U dient dan met Riverty contact op te nemen over de termijn van de betaling.

4. Ik heb voor ons bedrijf een aanmaning ontvangen per post, maar nooit eerder een factuur gezien.

Zakelijke facturen worden automatisch gestuurd naar het e-mail adres dat is opgegeven door de besteller bij het plaatsen van de order. Indien geen afwijkend e-mail adres is ingevuld voor de factuur, dan heeft de besteller ook de factuur ontvangen. U kunt een kopie factuur opvragen bij de klantenservice. Op de factuur staan de gegevens van de besteller.

Niet gevonden wat uw zocht?

Onze medewerkers van de klantenservice staan uw graag te woord

Boeketcadeau is bereikbaar op de volgende uren:

Maandag t/m vrijdag

9:30 t/m 12:30 uur en 13:00 t/m 17:30 uur

Zaterdag

9:30 t/m 14:30 uur

Voor vragen, houd uw ordernummer bij de hand

Simpel logo van een telefoon.

Telefoonnummer: (0031) 023-5265909

Logo van het whatsapp icoon

Berichten worden gelezen en behandeld tijdens openingstijden van de klantenservice
Telefoonnummer: 06-57295015